Jolien's droomreis in Oceanië!

Vliiiiieg!

Huilen, janken! Vliegen is duur! En die site's... tis een wonder dat ik mn laptop nog niet uit het raam heb gegooid.

Maartoch, ik heb geboekt! Vele honderden, duizenden euro's later, is het toch echt zo ver! 15 januari 2012 vertrek ik iets voor 9 vanaf Schiphol, naar Kuala Lumpur (Maleisië). Na een paar uur vlieg ik richting Auckland, waar ik mijn voeten, net na het middaguur, op Nieuw Zeelandse bodem kan zetten :D Lekker in de zon, terwijl het hier in Nederland een donkere, winterse nacht is..

De terugvlucht is op 31 maart, vanuit Cairns (Noord-Oost Australië) in de middag,, via Singapore terug naar Schiphol. Ik verwacht natuurlijk wel dat ik daar met open armen wordt ontvangen door jullie,, 07:10 's ochtends moet wel lukken toch? (A)Ja, dat is op 1 april, maar obsoluut geen grapje!

Reacties

Reacties

Alex

Als het aan mij ligt gooi ik de Happy Hardcore mobiel vol met mensen (scheelt benzine kosten) en ga ik naar schiphol om je op te halen! Nouja, als ik niet in Engeland zit, ik wil zo snel mogelijk meeten met alle engelsen die ik hier heb leren kennen. We zullen zien, enorm veel plezier iig! Maar dat moet geen probleem zijn, zolang je maar plezier wil hebben. Ik heb meer moeite met rustig een kopje thee drinken dan met vrienden maken. Gaat helemaal goedkomen daar, no worries!

Jolien

Klinkt goed, Alex! Maar ik weet morgen op zn vroegst wanneer ik daadwerkelijk aan kom, heb namelijk m'n ticket geannuleerd. Kennelijk bestonden de tickets tóch niet (terwijl ik wel had betaald)!! Of ik even 792 euro meer kon overmaken binnen 10 uur. NEEEEEEEE!
Ja, het was een heerlijke dinsdag ochtend.. Nog meer euro's verder (bellen naar de klantenservice van Cheaptickets) heb ik het gelukkig op tijd stop kunnen zetten.
Nu op zoek naar een ticket die wel bestaat, en die gewoon kost wat ze zeggen dat het kost. Waarschijnlijk via Kilroy (studenten/jongeren-reisorganisatie). Daar heb ik wat meer vertrouwen in :)

Jolien

Thank god dat ik een annuleringsverzekering had afgesloten!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!