Jolien's droomreis in Oceanië!

vervolg (bang dat internet op was en alles verloren zou gaan)

de dag erna wilde ik in 1 dag naar kaikoura (hier) komen maar de bus-verbinding moest via Chch en die was heel slecht: bus naar chch zou om 4:10pm aankomen, de bus van chch (naar hier) om 4:00pm vertrekken. dus ik tientallen telefoontjes maken & toen kreeg ik die 2e bus zo ver om op me te wachten! how nice.:)

echter, op de dag zelf, had ijn 1e bus vertraging. we kennen in NL NS vertragingen, nou dit lijkt daar wel een beetje op: 30 min!!! tsssssss en ik had hem nog wel vriendelijk gevraagd op te schieten en me te zeggen als we vertraging hadden (wawnt dan moest ik bus 2 afbellen..:(:() dus, ik helemaal paniekerig want ik wou niet in shakecity blijven (!), joeg de driver me de bus uit en vertelde me dat ik naar die groene bussen ' daar zo' *wijst in de verte* moest rennen. want zij gaan naar kaikoura! Hurry now! Run! Dus ik keihard rennen.. rende ik eerst naar de verkeerde groene dus ik weer terug renen, stoplicht, tc.. horror. maar de bus stopte voor me langs te weg (alles kan hier in NZ) en de driver luisterde met een gek gezicht naar me terwijl ik daar roodaangelopen met mn hart in mn keel verhaal zat te doen. houden? (mn NLs is niet goed meer). nee, ik had geen kiwi experience bus pass (want da is voor dronken tieners die NZ niet willen herinneren en heel de dag met katers rondlopen!) maar enem me alsjeblieft mee!!!

En toen was ik weer aan het hitchhiken.

Met een bus. (awesome?!)

Fijne dag nog jullie, en see ya later!! ;)

xx Jolien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!