Jolien's droomreis in Oceanië!

Sydney

Een aantal uren geleden heb ik Nieuw Zeeland achter mij gelaten, terwijl de witte wolken over de bergen heen lagen en de zon net op kwam. De lucht was oranje geel gekleurd daar beneden, en daarna veranderde mijn uitzicht in de tasmaanse zee. Slaapdoekbril op en oordoppen in, om half 7 s ochtends probeerde ik mijn slaap ietsjes in te halen.

En nu ben ik net een uur in sydney! of iets langer.. douane duurt altijd even. En net zoals ik straks snel moet wennen aan de australische dollar (alles hoort nu weer ' goedkoper' <lager in prijsgetallen, te zijn) moet ik dat ook aan de tijd, want het is 2 uur eerder.

Nu een bus regelen naar mijn hostel, die ik overigens samen met een mede backpackster (uit duitsland, waar anders vandaan?!) elisabeth heb geboekt back in Queenstown. Surfside backpackers coogee beach (in de buurt van bondi beach, waar jullie misschien wel eens van hebben gehoord/op tv hebben gezien)

See ya,

xx jolien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!