Jolien's droomreis in Oceanië!

Rondlopen in HongKong

Er is het een en ander verkeerd gegaan met m'n vliegticket. Eerst ontving ik m'n e-ticket niet, binnen 24 uur. Bellen dus. Na 16 min. aan de lijn werd er eindelijk opgenomen. Het kostte de jongen 7 minuten om te zien dat er een storing was waardoor ik mn ticket niet had ontvangen. Maar, het zal nog wel komen hoor! Yeah right..

Na zo'n 2 dagen (hij had me gevraagd niet weer te bellen, het ticket zou immers 'heus wel komen') kreeg ik weer een mail van Cheaptickets. Het ticket die ik gekocht had, bestond niet!! Maaar, ze hadden wel een ticket voor me hoor. Of ik eventjes voor 20.00 uur diezelfde dag 792 euro wilde overmaken. Dan zou alles goedkomen. BOOS!!!! Woest de telefoon gepakt, dit keer bijna een half uur in de wacht tot iemand op nam, en annuleren die handel! Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over,, na 23 uur had ik al mn geld weer terug....... Goed afgelopen maar GA NOOIT BIJ CHEAPTICKETS BOEKEN!!!!!!!!!!

Dus, opzoek naar een ander ticket! Heb gelukkig bij Kilroy meteen een afspraak kunnen maken, en heb nu een ticket waarbij ik iets later weg ga, en net ietsjes later terug kom:

zondag 22/01 in de middag van Amsterdam naar Hong Kong,, hier blijf ik (overdag) 8 uur,, dus Jolien gaat Hong Kong verkennen! :D Daarna vlieg ik naar Auckland, waar s ochtends aankom, dinsdag 24/01. Wat wel grappig is, is dat Tijs ook op deze data vliegt,, alleen vertrekt hij later uit Nederland, en gaat hij via Beijing, Guangzhou en Sydney.

De terugvlucht is op dinsdag 03/04, om 10:00 uit Cairns, via Brisbane naar Hong Kong (dit keer maar een paar uurtjes), naar Amsterdam! Bij m'n vorige -virtuele- vlucht kwam ik om 07:10 s ochtends aan. Maar nu is het een veel prettigere tijd om me op te halen! :) Een halfuurtje vroeger (A).

Jeeeeej ik ga op reis!

xx

Reacties

Reacties

Loempia

Nice, maar mag je wel zomaar rondlopen in HK? Volgens mij moet je dan wel eerst Chinese Visa regelen :)

Jolien

"Nederlanders met een geldig paspoort kunnen tot drie maanden zonder een visum verblijven in Hongkong."
maar zoiets is wel belangrijk idd, gelukkig had ik er meteen al aan gedacht;) Visum voor Australië is nog belangrijker, gezien ik daar een paar weken verblijf :D Enne nieuw zeeland kent t zelfde principe als Hong Kong. Wel geniaal: ik ben in Hong Kong met chinees-oud-jaars-dag !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!