Jolien's droomreis in Oceanië!

Ik neem je mee, neem je mee op reis

AaaaAaAAaah de laatste dagen in Nederland; de laatste dagen inpakken! En dat is best lastig moet ik zeggen, aangezien er nog steeds was van me te drogen hangt. Maar dat het binnen het maximale gewicht van 20 kg gaat vallen, daar lijkt t gelukkig wel op.

Goed nieuws voor familie/vrienden van mij met whatsapp (chatten op mobieltjes), ik heb nu op het laatste moment toch besloten WEL mn fancy mobieltje mee te nemen! Uiteraard heb ik daarop alleen internet wanneer er WIFI is, en WIFI is waarschijnlijk alleen aanwezig in hostels waar ook computers staan. Maar dat ik dan m'n eigen mini-laptopje (a.k.a. fancy mobiel) tot mn beschikking heb is volgens mij zooo fijn, dat ik de stress van 'help ik mag mn mobiel niet laten vallen en hij mag ook niet gestolen worden!' er wel voor over heb. (overigens kan 450 eu vergoed worden mocht dat nodig zijn, via mn reisverzekering) Toen ik afgelopen zomer in Barcelona met Anna in een youth hostel beland was, waren de drie pc's beneden bijna altijd bezet, haar Iphone met WIFI was werkelijkwaar Super!

Even een kort overzicht van de komende dagen:

Vandaag m'n kleren etc in m'n zus d'r backpack proppen (en daarbij de waslijn niet overslaan).

Morgen brengen m'n ouders me naar Tijs, waar ik met een backpack aan moet komen die nog niet proppievol is, want er moeten nog een paar campingspullen bij! Dan met de familie van der Linden richting de randstad waar een lieve oma van hun ons wel een weekendje over de vloer wil hebben. :)

En zondag naar Schiphol, de lucht in -11,5 uur lang-, en net na middernacht hier in Nederland, stap ik Hong Kong in voor een dagje! Nee Alex, niet om het nachtleven daar mee te maken.

Ik zal in Hong Kong proberen een verhaaltje te posten! Dat wordt de eerste keer in een wolkenkrabber-stad voor mij, gaaf! Maggie heeft me aangeraden naar een bepaalde plek in Hong Kong te gaan. Dus ben je benieuwd, blijf m'n blog dan volgen...

Reacties

Reacties

Anna

Zal zeker je blog blijven volgen!
En mijn Iphone is altijd Super! :P

Alex

Niet eens het nachtleven in Hong Kong? :(

Maar heel veel plezier! Zo moeilijk is het reizen niet, zolang je er maar van geniet! En doe eens gek. Je hebt eens een keer geen vervelende Alex in de buurt,moet je natuurlijk van genieten :)
't beste, gaat helemaal goedkomen natuurlijk!

Els

En, zit die backback van je zus al vol? Met die slaapzak van je schoonbroertje? ^^
Fijn dat je je HTC meeneemt! Houden we nog gemakkelijker contact.
Pakken zij je bagage over bij het switchen van vliegtuig, in Hong Kong?
Oh ja, toen Kees en ik naar Barcelona vlogen met de backpack moest die op een andere incheckbalie dan alle koffers, omdat zo'n backpack nogal onhandig voor ze is (hihi, pech gehad!) dus hou je ogen open op het vliegveld, mocht er ook zo'n balie zijn. (Wij stonden 2x in de rij)
Heeeel goede reis, geniet er van!! Pas goed op jezelf in Hong Kong. Daarna mag Tijs goed op je passen! ;)
Xx jezus xX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!