Jolien's droomreis in Oceanië!

Best activity ever

WOUW! even een kort verhaaltje vanuit queenstown op mn laatste beetje internet!

ik ben vanochtend heel vroeg opgestaan,, want ik ging........ een fly cruise fly doen van hier naar milford sound! dat moeten jullie echt even googlenen mocht je het zelf nog niet hebben gedaan. het was zoooo mooi! zoals jullie vast wel weten ben ik een groot fan van vliegen (al hoeft het niet 9 uur achter elkaar..) en ik mocht op de co piloot stoel zitten. jeej! en toen gingen we over en tussen bergtoppen door, lotr landschap, sneeuw etc etc en berg meren zo een 40 min durende vlucht naar milford en over milford sound.

mijn excuses voor mijn lelijke verhaal ik heb een beetje haast

maar anyway, toen deed ik de 1,5 uur durende cruise,,, wat in het begin heel saai was omdat het bewolkt was en nouja, de vlucht was zoooveeeel mooier dus dit was een beetje relax tijd. en toen kwamen er dolfijnen! jeej echt heel leuk stuk of 15 in de buurt nice!

toen gingen we weer terug vliegen, met een extra stop en het was echt nice.

plus puntje, een ouder stel uit de UK kon niet geloven dat ik uit nederland kwam, vanwege mijn super engels zonder buitenlands accent. jeeejj!

hihi ik ben heel enthousiast.

jullie ook als jullie de filmpjes zien! helaas gaat dat nog heeeeel lang duren want pas thuis kan ik bewerken in dingen op youtube zetten. maar het was nice, heel nice.

later vandaag kwam ik nog weer een meisje, ook backpacker, tegen die ik in te anau had ontmoet en mee rondgehangen, echt leuk kleine wereld hier onder de backpackers. veel ons kent ons gevoel, toch wel.

al ben ik ook graag weer thuis, want je wordt heel snel eenzaam hier als je een paar dagen niet van die aardige mensen tegen komt. ik wil graag iedereen weer zien. als ik terug ben in groningen, ga ik het daar en iedereen veel meer waarderen dan voor ik daar vertrok!

yes, this calls for a welcome back party! al duurt dat nog tot april..

mis jullie xx

Reacties

Reacties

Lotte

Klinkt awesome! Ben jaloers, haha.
Enneh, ik ken dat "ik waardeer mijn vrienden meer dan ooit tevoren-gevoel". Ik ga ook zeker een "Ik ben weer thuis-feest" geven!
Tot over een paar weekjes :)
xx

Eric

Ja geweldig Jolien.Ik heb op youtube de vlucht gedaan.Echt super zo over de wolken tussen bergen en gletsjers.Al zin om zelf een vliegbrevet te halen.
Fijn dat het zo goed gaat!

Groeten kusjes en een DIKKE KNUFFEL.
Eric.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!